30/01/2012
care care buad frame ajax shoutbox gune photoscape ?
hello , harini aku try lhaa bukak aku punye formspring kejap ouhh , tgok tgok , ade question yg diberikan  ouh oke oke ,, question ialahh ... requestt nie , aku tak tawu datangnye dari siape ? tapii ,takpe , aku harap die tgok tuto nie ..



*okehh , dik , akak nak buad tuto niehh , cepat join ye (:

okehh , firstt , korang bukak lahh tempat edit korang , same ade photoscape atau photoshop taw ! okehh , aku tak ade photoshop dan aku tak tawu langsong kegunaan photoshop itu ? dan sekarangg tak payah fikir fikir lagi pasal photoshop , aku buad terus buad gune photoscape punye tuh , *okehh dik , kalau adik ade photoscape , ekot akak punye tuto k ? * SORRY , iklan jap ! *choii ! haha.. okehh lhaa semue
jom kite mule tutorial , okeh firstt , kite mulekann dengan bukak tempat edit tu ,, thenn korang tekann batch editor ..

hah , okehh , nampak kotak  tu kan ? hah tekan ituu , okehh thenn ,korang tekan NEW Photo ? nak tekan kat mane tu ? hah , korang boleh tekan dekat sini ..


okehh lepas tuhh , korang dah tekan new photo tu kan? korang tetapkan height , weight , dan warne , ikut suke hati  kao lahh *cehh , haha .. height and weight aku sarangkan WIDTH -> 240 @ 300 , HEIGHT -> 480 @ 500.. okehh , dah paham sampai sini kann ? *dik akak tak pandai sangat lhaa buad yg animated tuhh , so , akak buad yg simple jeh  k ? *iklan kejap ! okehh , nextt , korang nak buad border yang macam aku punye takk ? kalau nakk aku buadd , okehh nak kann ? okeh aku teruskann .. hah , nak buad morder die kann ? korang boleh tekann , margin  .. korang boleh carik margin dekad bawah bawah tuhh , selesai tekan margin ? 

 

okehh korang tetapkan besar border tu dekadd sini , macam gambar ats tuhh .. okehh nak tulis somethingg ? okehh korang edit sesuke hati korang lhaa ye .. tekan object then tekan *T* [Text] korang nak letak gmbar ke ? sorry korang tawuu , *choii ! haha ,, okehh , selamat berjaye ye , smpai sini je aku buadd ! aku tawu ramai antare korang ade photoscape right ? and korang pandai gunekan ?   okeh . i knew that ! , okeh , sampai sini jee , ade pape request yg hendak disampaikan  boleh lhaa ke tab tuto. request di blog aku ye  
Positive comment please: 0 comments
« Older posts | Newer posts»