30/01/2012
Buat background sendiri
yee ,, memangg agak simple tutorial kali niee  , 
tapi maybe ade yang belom tawu,, 
dan tetap nak buat jugacc ! :) 
bende alah yang aku nak ceite niehh akubaru tawu nak buat cam ne ,, 
belajar dari mane ?? hahha ,, 
belajar sendiri lhaaa , ape daa ,
haisyy , banyak betol yang aku bebelkan niee , 
and now kite start cepat lhaaa !:) 


1. Carik lhaa tempat edit yang sesuai untuk korang editt , kalau aku aku gune PHOTOSCAPE 
2.  Dah carik ? contoh kalau kat tempat photoscape ... *berdasarkan gambar*


picit untuk besarkan 

picit untuk besarkan

picit untuk besarkan


*ini semue untuk sape sape gune photoscape larr ! kalau gune yang laen aku tak tawu , sebab aku tak download lagii ,*


3. lepas gambar yang terakhirr ,  edit lhaa ape ape yang kao suke , kao tgok ade kaler purple tu kannn , tukar lhaa ikut citarasa sendiri ! :) 

*SELAMAT MENCUBA*


btw : thankz cz dah READING

Positive comment please: 0 comments
« Older posts | Newer posts»